i min väska

Dagens fotoutmaningstema är onekligen lättare än gårdagens. Men nu är jag för trött för att vidareutveckla ämnet. Det skulle gå att skriva mycket om mitt förhållande till väskor. Hursomhelst, jag vill ha en STOR handväska, så att jag kan ha med mig allt möjligt som kan behövas.

IMG_0084.jpg

Väskan

IMG_0085.jpg

I väskan. En hel del som kan behövas, men t.ex. våtservetter och/eller handsprit tycks saknas. Jag undrar var pennan som hör till den blåa korken är…

“I min plånbok” eller “i min almanacka” kunde vara fototeman i sig 🙂

2 thoughts on “i min väska

Leave a Reply

