ditt och datt, mest i bilder för en gångs skull

Veckoslutet tillbringades på min kära holme. Med lite extra hundsällskap. Hundarna spanar medan jag sitter och dricker kaffe i allsköns ro :)
Veckoslutet tillbringades på min kära holme. Med lite extra hundsällskap. Hundarna spanar medan jag sitter och dricker kaffe i allsköns ro 🙂
Vi promenerade i skogen
Vi promenerade i skogen
Jag testade mina nya Enjo-städgrejor
Jag testade mina nya Enjo-städgrejor
...kokade broccoli...
…kokade broccoli…
...läste spanska...
…läste spanska…
...och stickade (som vanligt).
…och stickade (som vanligt).

I dag har jag kört min vanliga spinning 30 + bodypump 45 vid Ladies club & spa i Vasa. Alltså som instruktör. Om du vill och har möjlighet, kan du träna med mig kl. 16.30 i dag, då jag hoppar in och håller ett bodygympa-pass (lite lättare än bodypump), också vid Ladies club, eller i morgon 16.30, då jag håller Zumba Fitness vid Academill, D6.

För en gångs skull åt jag en stor Subwaysmörgås till lunch…

30 cm
30 cm

…och så har jag köpt en lite för tidig födelsedagspresent till mig själv. Jag var och anmälde mig till Hälsostegen, men hann inte med bland de 200 första, som fick en stegmätare. Jag har haft en sån en gång, som jag fick gratis från (ähum) McDonald’s, men den funkade inte särskilt bra (surprise, surprise). Så idag cirklade jag runt i centrum av Vasa och funderade på om jag skulle köpa en stegmätare eller ett aktivitetsarmband. Det blev ett armband. Få se då vad jag tycker om det…

IMG_1613

4 thoughts on “ditt och datt, mest i bilder för en gångs skull

Leave a comment